We helpen je bij het opzetten van een goede en moderne gesprekscyclus voor het functioneren en beoordelen van je medewerkers. Dit draagt bij aan het behoud van talent en geeft hen ook een gevoel van waardering.
Medewerkers willen graag waardering voelen voor het werk dat ze leveren. Om tot een goede waardering te komen is een goed systeem voor het beoordelen en waardering van belang. Daarnaast is het houden van meerdere gesprekken belangrijk om ervoor te zorgen wat er bij je medewerkers speelt en welke ondersteuning ze nodig hebben.
Medewerkers vinden het belangrijk dat ze naast een eerlijke beoordeling ook inzicht krijgen in waar ze nog in kunnen verbeteren. Om dit inzicht te geven, gaan we aan de slag met competentiemanagement. Op deze manier maken we inzichtelijk welke competenties bij bepaalde functies horen en hoe medewerkers hierop scoren. Zij weten dan ook waar ze in kunnen verbeteren.
Om je medewerkers verder te ontwikkelen, kan het handig zijn om feedback op te vragen bij collega’s. Op deze manier weet een medewerker waar hij of zij zich in kan verbeteren en op welke vlakken de medewerker gewaardeerd wordt door collega’s.